- Par kusov - Penforum.cz - plnicí pera a kvalitní psaní - fórum

Fórum pro fanoušky plnicích per a kvalitního psaní


Rádi píšete plnicím perem? Používáte značkový diář? Tak tento web je pro Vás.

Par kusov

Pochlubte se ostatním se svým novým perem, se zkušenostmi s jeho používáním.

Par kusov

Příspěvekod V12\V8 » 19 bře 2016 17:31

Ahojte,
toto je môj prvý príspevok, a preto považujem za vhodné naísať aj pár slov navyše. Som študent, a plniace perá mi robia spoločnosť už niekoľko rokov, ako na prednáškach, tak aj v knižnici. Musím povedať, že poslednou dobou ich beriem do ruky pomaly častejšie, ako moderné technológie. Ten pocit, keď viete, že ,,nečarbete", ale skutočne píšete je ,,na nezaplatenie". A také procedúry, ako výmena bombičky, alebo plnenie atramentom sa pre mňa stali istou formou rituálu.
Prvé pero bol Parker, ale to mi po istej dobe, prestalo stačiť - a tak prišla zmena, čo ale neznamená, že keď príde nové, staré zanedbávam... Mám dva vysnívané kúsky, ale na ne si budem musieť istú dobu počkať, keďže môj študentský rozpočet je obmedzený - sú to Visconti Homosapien a Mont Blanc Starwalker.

Momentálny stav:
Parker Vector
Waterman Graduate Chrome GT
Pilot Capless Graphite Black
Diplomat Excellence A Rhombus

Obrázek
V12\V8
 
Příspěvky: 21
Registrován: 19 bře 2016 17:13

Re: Par kusov

Příspěvekod pet84rik » 19 bře 2016 18:23

Ahoj,
blahozelam k peram, okrem Parkera je to vsetko vyber, za ktory by som sa nehanbil ani ja (sorry Parkerofilom, ale IM ma proste od modernych Parkerov pod 6000 odradil).

Co presne ta laka na Homo Sapiens a MB, ze ich davas dohromady? Pridu mi ako dost rozdielne, hlavne MB ako snaha zapacit sa mladym (co si, ale potom trochu nechapem rovnaky pristup k Homo) :-)
pet84rik
 
Příspěvky: 508
Registrován: 30 lis 2014 14:36

Re: Par kusov

Příspěvekod V12\V8 » 19 bře 2016 23:01

Ahoj a dík.