- Parker vs. FranklinCovey - Penforum.cz - plnicí pera a kvalitní psaní - fórum

Fórum pro fanoušky plnicích per a kvalitního psaní


Rádi píšete plnicím perem? Používáte značkový diář? Tak tento web je pro Vás.

Parker vs. FranklinCovey

Vybíráte své první nebo třeba dvacáté pero? Pokud se nemůžete rozhodnout, které koupit, nechte si poradit.

Parker vs. FranklinCovey

Příspěvekod nemesis » 19 lis 2013 09:26

Zdravím.
Obracím se na tu na vás s prosbou o radu. Co se týče psaní plnícím perem jsem úplný začátečník. Naposledy jsem s ním psal někdy na základce, ale chtěl bych se k tomu zase vrátit.
Po přečtení rad a názorů na tomto foru jsem si vybral pár adeptů. Jedná se o Parker Vactor nebo I.M. a FranklinCovey Freemont. U Parkeru se mi líbí hrot F, který nemá Franklin v nabídce. Na druhou stranu se bojím že budu mít u parkeru problémy se zasycháním inkoustu. Mohl by tu třeba někdo přidat porovnání Parkeru s hrotem F a Franklinu s hrotem M? Myslím tím klady, zápory atd. případně i ukázku textu obou hrotů.

Jeslti vám to pomůže chtěl bych psát inkousty Diamine.
Pokud mám blbé otázky tak se velice omlouvám. Nerad bych udělal špatnou volbu a pak toho litoval.
Jinak všem předem děkuji za opověď.
nemesis
 
Příspěvky: 4
Registrován: 17 lis 2013 11:13
Bydliště: Praha

Re: Parker vs. FranklinCovey

Příspěvekod Exteron » 19 lis 2013 09:50

Ahoj, všechno jsou to kvalitní pera. Já mám FRANKLINCOVEY FREEMONT doma, je to slušné pero, ale přijde mi trochu krátké. Jinak zachychání inkoustu... pokud perem budeš psát denně či obden, tak bych neřekl, že to bude nějaký velký problém...
Pera: Parker Frontier F, Lamy Safari M, Lamy Vista F, Baoer 388, Platinum preppy F.
Inkousty: Noodler's: BBK; HoD; Beaver.
Exteron
 
Příspěvky: 142
Registrován: 02 čer 2013 16:53

Re: Parker vs. FranklinCovey

Příspěvekod otilrak » 19 pro 2013 22:07