- Nadpisové pero - Penforum.cz - plnicí pera a kvalitní psaní - fórum

Fórum pro fanoušky plnicích per a kvalitního psaní


Rádi píšete plnicím perem? Používáte značkový diář? Tak tento web je pro Vás.

Nadpisové pero

Vybíráte své první nebo třeba dvacáté pero? Pokud se nemůžete rozhodnout, které koupit, nechte si poradit.

Nadpisové pero

Příspěvekod slavaondra » 05 kvě 2014 18:37

Již přemýšlím o nějaké levné variantě pera s širokou stopou, které by mi sloužilo jako nadpisové pero. Cena zde bude hrát velikou roli, budu s tímto perem cestovat na né zrovna bezpečná místa a tak se bojím abych o něj neměl zbytečně veliký strach. Nikdy jsem však v ruce neměl hrot širší jak M, takže jsem v tomto naprostý laik....
Přemýšlel jsem o pilot 78g s hrotem B, ale příjde mi docela slabí na to, co bych si představoval, má někdo s tímto nějaké zkušenosti? Velmi by se mi hodily, děkuji :)

Ondra
slavaondra
 
Příspěvky: 64
Registrován: 18 bře 2014 19:13

Re: Nadpisové pero

Příspěvekod Stenatko_Kokrspanela » 05 kvě 2014 19:32

Ve čtvrtek nascanuji Pilot 78G s hrotem B
Kája

Není umění psát na počítači... Papír neopraví hrubku, stejně tak papír neschová opravy.
Stenatko_Kokrspanela
 
Příspěvky: 295
Registrován: 23 pro 2012 00:53
Bydliště: Praha

Re: Nadpisové pero

Příspěvekod slavaondra » 05 kvě 2014 19:35

To by bylo super, děkuji :)
Jde mi o to, aby ta stopa působila tak trochu kaligraficky :))
Zatím si dělám nadpisy s M a není to ono... :)
slavaondra
 
Příspěvky: 64
Registrován: 18 bře 2014 19:13

Re: Nadpisové pero

Příspěvekod Felix_Leptosol » 05 kvě 2014 20:12

Pro tyto účely je Pilot 78G naprosto ideální. Pero levné, nemusíte se příliš obávat, že dojde k jeho poškození či ztrátě; stopa hrotu je jednoduše úžasná - hrot B není klasický, ale plochý, ve stylu hrotů "stub" (znáte-li někdo český ekvivalent, uvídám doplnění). Pokud by se snad zdála stopa úzká, k dostání je i varianta BB, což už je hrot opravdu na hranici kaligrafie.